Targetul

Targetul pe clienti

Target-ul pe clienti are rolul de a impulsiona realizarea unei distributii numerice a produselor comercializate si pentru a mari gama de produse vinduta pe fiecare client. Motivarea agentului se realizeaza prin bonusarea realizarii numarului de clienti pe fiecarei categorie de produse.  Instrumentul prin care se poate urmari realizarea acestui target este pasaportul de distributie.

Targetul pe volume

Motivarea agentului in realizarea targetului pe volume se poate realiza prin bonusarea fiecarei categorii de produse incepind de la 60 la suta din target. Un model de bonusare poate fi acesta , de la 60 la suta la 70 la suta din target 0,3 la suta din vanzari si incasari, de la 70 la suta la 80 la suta din target 0,5 la suta din vanzari si incasari, de la 80 la suta la 90 la suta din target 0,75 la suta din vanzari si incasari, la 100 la suta din taget se poate bonusa 1 la suta din vanzari si incasari.

Pentru realizarea targetului pe volume se va discuta constant nivelul la care s-a ajuns si se vor propune solutii pentru realizarea unor promotii.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: